Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
BMW linkgyűjtemény linkjeinek képes leírásai - keresés a linkek között
részletek »

BMW képes leírás

Képes leírás

Itt vagy: bmw.tlap.hu » Képes leírás
Keresés
Találatok száma - 102 db
Virtuális Tuningok

Virtuális Tuningok

A JVT.HU (2.0) elsősorban a kezdő virtuál tunerek számára létrejött oldal, így nem túl nagyok akövetelmények, de lehetőleg a minőségre fokozottan ügyeljetek! Ha nem vagy biztos benne, hogy elég jó a vt-d, vagy első képed, akkor használd a fórum "Megmutatopik" részét. Néhány alapszabály: Más vt-jéről alkatrészt semmilyen formában nem lehet szedni (ez lopásnak számít). Saját tuningodat a "Feltöltés" menüpontban töltheted fel. Figyelj, hogy a fájl felbontása meg egyezzen az előírtakkal (1024*768), ellenkező esetben töröljük. Az oldalon trágár szavak, kifejezések használata, rasszista és/vagy kirekesztő jelmondatok (faji, vallási, nemi alapon való hátrányos és/vagy sértő megkülönböztetés), vagy szövegek használata TILOS. A feltöltött képeidre a vízjelet rárakni kötelező! Ellenben a "Megmutatopik" topicban kifejezetten tilos!

Tuning

Tuning

Tisztelt BMW tulajdonosok Kérjük hogy érdeklődés vagy rendelés esetén írják meg az ALVÁZSZÁMOT ! /elég az utólsó 7 karakter/ ÚJDONSÁG: BMW "OEM" GYÁRI ALKATRÉSZEK RENDELHETŐK KEDVEZŐ ÁRON, RÖVID HATÁRIDŐVEL. Az oldalon feltüntetett árak bruttó árak. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk ! Kérjük hogy rendelés előtt minden esetben kérjen árajánlatot ! Rendelés csak pontos név, cím, telefonszám megadása esetén lehetséges !

SC Motorsport

SC Motorsport

Az SC Motorsport szakszerviz 2004-ben jött létre azzal a céllal, hogy a hazai tulajdonosoknak a márkaszervizekkel megegyező színvonalú, de jóval kedvezőbb árú szolgáltatást nyújtson. Szalonunkban nem csak kocsija, hanem Ön is jól fogja érezni magát, hiszen klimatizált helységben kényelmesen várakozhat Lavazza kávéval vagy egy pohár üdítővel a kezében, míg a szervízben gépjárművét tapasztalt szakemberek javítják, vizsgálják. Legyen az autó egészen kicsi vagy 3 tonnás H2, technikailag minden eshetőségre igyekeztünk felkészülni, ezért szerszámaink és diagnosztikai eszközünk is megbírkózik szinte minden típussal. Szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük, hogy újabb típusok esetén is képesek legyünk naprakészen, megbízhatóan megoldani a felmerülő problémákat. Alkatrész beszállítóink gyári, gyári beszállítói és utángyártott alkatrészekből is akár aznapi kiszállítással segítik munkánkat, ezáltal segítve Önt is, hogy gépkocsija minél gyorsabban készüljön el és Önnek minél kevesebb időt és kényelmetlenséget jelentsen a gépkocsi nélkülözése. Szolgáltatásainkat bővítettük a 0-24 óráig hívható.

DS Motorsport

DS Motorsport

DS Motorsport BMW turbó és kompresszor rendszerek - Nagyteljesítményű turbós BMW motorok építése!. A DS Motorsport egy újonnan alakult tuningcég amely Magyarországon, Budapesten található. Cégünk elsősorban BMW-k tuningolásával foglalkozik , kifejezetten a teljesítménynövelést helyezzük előtérbe.Termékeink fokozatosan bővülő skálája a fém fékcsövektől egészen a 800 lóerős turbós átépítésű motorokig terjed.Svédországból importálunk különböző tunerek által fejlesztett speciális alkatrészeket , komplett turbó és kompresszor kitteket amelyeket a nagy tuningcégek árai töredékéért forgalmazunk.Kínálatunkban szerepelni fognak : nemesacél leömlők(Audi-BMW-VW-Seat-Toyota-Mazda-Ni ssan stb),intercooler-ek , bov-ok , wastegate-ek , carbon airboxok , chipek minden BMW motortípushoz , valamint komplett turbós versenymotorok 600-800 LE-ig.

PTS Tuning

PTS Tuning

Célunk, hogy minőségi, biztonságos chiptuningot nyújtsunk, miden ügyfelünknek! Márka és típus választó az oldal alján! A legújabb EDC 17 ,MED 17 es vezérlővel ellátott autók is szerepelnek kínálatunkban! PTS XTRA Audi RS6 5.0 V10 TFSI PTS TUNING után 704LE és +140NM! AMG Mercedes szinte összes típusát vállaljuk! új VW, SEAT, SKODA, AUDI Common Rail TDI, és TFSI, TSI teljes motorcsalád! A3, A4 MY08, A5, Q5, PASSAT, PASSAT CC, TIGUAN, JETTA, GOLF VI, PHAETON, SCIROCCO, TOUAREG, ALTEA, LEON 2008-tól új BMW 318d, 320d, 323d, 520d X3 2.0d! 2009-től új Kia Soul 1.6 CRDI, Hyundai H-1 2.5 CRDI! 2008-tól új Peugeot 207, 308 1.6THP! 2008-tól új Mini Cooper S 1.6T! JTD, JTS, T-Jet, M-jet, TDI, PD TDI, TDI CR, FSI, TDCi ,HDI, CTDI, i-CTDI, D4-D, D5, dCI, CDI stb. Szívó benzines és gáz üzemű modelleknél: + 8-15% LE és +15-50 Nm, turbódízel és turbóbenzines modelleknél: +20-40% LE és +30 Nm-130Nm javulás érhető el az emissziós értékek, az élettartam, valamint a gyári tűrések figyelembevételével.

Pintér Motorsport

Pintér Motorsport

Bemutatkozás 1995. évben saját egyesületet alakítottam Pintér Motorsport Egyesület néven. Nyolc futam került megrendezésre. Az egyesület két BMW M 3-as versenyautóval állt rajthoz. Az egyik egy általunk épített Gr. A. csoportos autó. Én egy gyári DTM BMW M3-as S csoportos versenyautóval versenyeztem, és ezzel az összesített harmadik helyet értem el nagyon szoros küzdelemben. Az év végi értékelésben a dobogós harmadik helyezés az enyém, Móczár Péter és Cserkúti József után. Egyesületünk elhatározta, hogy új tipusú versenyautót épít, a 2007-es évadra. Az alábbi képen látható BMW M3-as versenyautókat építünk, amivel a Magyar Bajnokság futamain és a környező országokban rendezett Közép-Európai Zóna Kupa versenyein indulunk.

Bmway-design

Bmway-design

Motortuning + motor optika ECU vezérlés programozás, Diesel Box beépítés, Turbó átépítés, csere, Kompresszor beépítés, GPM, Gázpedál Power Modul, agilisebb, gyorsabb gázreakció (tetszés szerint szabályozható) Garancia-vesztés nélküli beavatkozások, állapotvizsgálat után. Nagyobb átépítések esetén 2 év plusz garancia. Írjon és ajánlatot küldünk! Kerék választék: Cégünk 2008.01.01-től a BREYTON exkluzív magyarországi partnere. A 25 éves BREYTON és a LUBRINVEST BMWAY DESIGN Kft. fennállásának 10. évfordulója alkalmából teljesen megújult választékkal és számos kizárólag nálunk beszerezhető limitált példányszámban elérhető modellel várjuk érdeklődésüket meglepően versenyképes árakon. Felnik 7,5 x 18' - tól 11,5 x 23' -ig.

Bimmer Team

Bimmer Team

Dr. Rufolf Bovensiepen az ALPINA Irodagépek Gyár alapítójának fia, Burkard Bovensiepen 1961-ben hívta fel magára a figyelmet első munkájával, a BMW 1500-ba fejlesztett dupla Weber karburátorral. A fiatal gépészmérnök hallgató apja finommechanikai gyárában előállított ALPINA duplakarburátoros motorok hamar elismerést szereztek nem csak a szaksajtó körében, hanem a BMW berkeiben is. Olyannyira, hogy a BMW gyárban előállított autók az ALPINA által gyártott alkatrészekkel teljeskörű gyári garanciát élveztek. Események, mérföldkövek a cég történetében 1965 január elsején nyolc alkalmazottal kezdte meg működését a vállalkozás 1967-től megjelenik a máig is használt ALPINA logó 1968-tól a túrakocsi bajnokságban is részt vesz a cég, pilótái soraiban olyan nevekkel, mint Jacky Ickx, Niki Lauda. Ezen időszakban számtalan bajnokságot, hegyi-, rallyversenyt és 24 órás versenyt nyernek meg az ALPINA csapatok 1971-ben a BMW megbízást ad egy könnyűépítésű kupé kidolgozására, mely kiindulási alapja a BMW 3.0 CS típus volt, majd megszületik a BMW 3.0 CSL. Különös külső ismertetőjele ennek a típusnak a mára már klasszikus 20 küllős ALPINA felni.

A1 Autó Győr

A1 Autó Győr

Új BMW gépjárművek teljes termékpalettájával, használt autók beszámításával és széles körű választékával, új és használt BMW motorkerékpárok adás-vételével, termékfinanszírozással, valamint BMW és MINI alkatrészek, kiegészítők teljes választékával várjuk kedves ügyfeleinket. Szervizünk teljes körű szervizelési, karosszériajavítási, fényezési, autóápolási szolgáltatással áll az Önök rendelkezésére. Látogasson el hozzánk, hogy személyesen is meggyőződjön szolgáltatásaink sokrétűségéről! Tökéletesség: A BMW Márkaszervizekre bátran támaszkodhat, mivel nálunk sokéves tapasztalattal rendelkező szakemberek foglalkoznak az Ön BMW-jével. Kollégáink minden mozdulata tökéletes, éppúgy, mint ahogyan minden egyes eredeti BMW alkatrész is pontosan az Ön autójához illeszkedik. Egyéniség: A BMW Márkaszervizek mindenekelőtt az autósok egyéni igényeit veszik figyelembe. Az Ön BMW-je egyéni bánásmódban részesül az eredeti BMW alkatrészeknek köszönhetően. A BMW Service Inclusive csomaggal pedig egy vonzó karbantartási programot ajánlunk Önnek fix áron, a különböző csomagok közötti választási lehetőséggel.

Hirdetés
Budapest Motors Kft

Budapest Motors Kft

A Maxabo-csoport neve - az autókereskedelemben eltöltött hosszú és eredményes esztendőknek köszönhetően - ismerősen csenghet az Ön számára. Cégcsoportunk filozófiája : 'Mindenből csak a legjobbat'... Amikor bennünk, alapítókban megfogant az új budapesti BMW és MINI márkakereskedés gondolata, célunk nem lehetett kevesebb, mint a Maxabo-csoport és egy kiemelkedő technikai és páratlan minőségi színvonalat képviselő márka olyan stratégiai szövetsége, melynek eredményeként Ön a magyar autópiacon eleddig egyedülálló, valóban prémium szolgáltatási minőséget élvezhet. A terv maradéktalan megvalósítása érdekében már a kezde-tektől szoros kapcsolatot alakítottunk ki a BMW Grouppal és annak hazai leányvállalatával, a BMW Magyarországgal. Az együttműködés első - és egyben leglátványosabb - eredménye a márkakereskedés épülete volt, amelynek tervezésénél és építésénél a legmesszebbmenőkig figyelembe vettük a BMW által támasztott magas követelményeket és szigorú szabványokat. Az épület már önmagában is kifejezi feltétel nélküli elkötelezettségünket a minőség mellett, hűen cég- csoportunk mottójához: 'Mindenből csak a legjobbat...'

M3 teszt

M3 teszt

Az M3-as húsz év alatt legendává érett, ennyi idő alatt a motorja duplájára dagadt, az ereje meg még ennél is nagyobb mértékben nőtt. De vajon mit jelent 420 lóerővel gazdálkodni a mindennapok során? Inkább ne tudja meg! Számtalan módon bele lehetne kezdeni egy ilyen autó tesztjébe, annyira különleges. De vajon melyik adja vissza leginkább azt, amit ez a modell tükröz, sugall, éreztetni akar? Egyáltalán mennyire kell bemutatni egy ilyen sportautóikont, amelyért az autóvezetők nagy része rajong? Igazi fogalom, annak minden szuperlatívuszával és túlzásával, vagy éppen a konkurens márkák rajongóinak ellenszenvével. De talán pont az M3-as az a sportkocsi, ami a rajongókat is jobban összehozza. A nagyrészük ugyanis elismeri azt, hogy etalon sportkocsik között. Talán még a 911-es Porsche ilyen. De mi van, ha olyan valaki olvassa ezt a tesztet, aki sosem hallott az M3-asról, fogalma sincs, miért kellene ezt a betű-szám kombinációt istenként tisztelni? Nekik nem mond semmit az M betű, csak azt tudja, hogy az ismerős srác az utcában hónapokig gyűjtött M-es tükörre. Velük külön is foglalkozunk.

M3 teszt (A5)

M3 teszt (A5)

Gyermekkorunkban rengeteg mindenért lelkesedtünk. Bámultunk elrobogó vonatokat, a szomszéd srácokkal szövetkezve építettünk hóembert az udvaron, vagy önfeledten tudtunk örülni egy-egy jól sikerült Legó-várnak. Ahogy gyarapodtak a gyertyák a születésnapi tortán, úgy váltunk egyre érzéketlenebbé a világ apró dolgai iránt. Ma már nemigen nézzük meg a naplementét, szökőévente egyszer vacsorázunk gyertyafénynél, vagy csinálunk bármit csak úgy, önmagáért, pedig ezek a dolgok mind-mind ingyen vannak. A rezignáltság nagy ellenség, hiszen az életnek pontosan az ellenkezőjéről kéne szólnia, a mindennapok vákuuma azonban legtöbbünket magába szippant és csak komoly ellenerők hatására tudunk kitörni belőle. Ilyen lehet egy új szerelem, egy váratlan fordulat az életünkben, vagy egy BMW M3 típusú gépjármű beszerzése. Mivel az A5 se nem társkereső, se nem életvezetési tanácsadó-oldal, így könnyen kitalálható, hogy most a legutóbbiról esik majd szó. A telefonhívás, amit pár nappal ezelőtt kaptam, ugyanis minden valamirevaló autóbuzinak kifordította volna a világot a sarkaiból. A kérdés a következő volt: akarok-e új M3-ast tesztelni? Őszintén, lehet erre a kérdésre nemmel felelni?

X6 menetróba

X6 menetróba

Vajon kinek van szüksége egy olyan autóra, ami alul hobbiterepjáró, felül kupé, de valójában egy luxusszedán? A BMW szerint sok amerikainak, ezért a kedvükért elkészítették az X5 alapjaira a vadonatúj X6-ost. Persze ha már elkészült, Európában is elkezdik az értékesítését. A BMW kommunikációs szakemberei az X6 bemutatóján rengetegszer hangsúlyozták, hogy új kategóriát hoztak létre a járművel, a szabadidős-kupét, amit ők SAC-nak, azaz Sport Activity Coupénak neveztek el. Pusztán a forma alapján ez nem teljesen igaz, mert már a Ssangyong is készített valami hasonlót nemrég Actyon néven, igaz a két autó tudása között legalább akkora a távolság, mint Dél-Korea és Amerika között. Azért Amerikát hoztam föl, mert az X6 az X5-höz hasonlóan Spartanburgban, Dél-Karolinában készül, az Egyesült Államokban. Biztosan állíthatom, hogy a fotókon nem jön át az autó igazi hangulata, élőben sokkal brutálisabb minden ma ismert szabadidő-autónál, a Cayenne-t és a Hummert leszámítva. Óriási, legalább 19 colos kerekeken gördül, de a magyarországi bemutatón főleg 20 colos felnikkel szerelt példányok voltak, elöl 275/40-es, hátul 315/35-ös sportgumikkal.

X6 tycoon

X6 tycoon

A német tunerek megint munkálkodtak, és a tavaly november elején, akkor még név nélkül bemutatott koncepciójuk már meg is vásárolható. Természetesen, ezalatt csak az optikai- és a teljesítménynövelő csomag értendő, az autót mindeninek magának kell szolgáltatnia. A Hamann Tycoon Widebody név alatt elérhető szett bármely BMW X6-osra telepíthető, a külső mellett az autó belső tere és annak erőforrása is átalakításban részesül a kúra során. Az autó külseje a legszembetűnőbb, az optikai csomag azonban majdnem teljes egészében megegyezik a tavalyi bemutatódarabbal. Apróbb különbségek természetesen vannak az utcára szánt változatok esetén, mégpedig annyi, hogy a korábban látott első lökhárítót több légbeömlő-nyílással látták el, és integráltak bele még egy sor LED-es világítást, ezen kívül az autó minden eleme megegyezik a korábbi verzióhoz képest. Szembetűnő változtatás a Tycoon esetében a korábban fekete-fehér fényezés visszafogottabb megjelenése. A többi alkatrész, a küszöbök és hátul a két szárny már mind ismerős, ezekhez az alkotók nem nyúltak hozzá. A teljesen felszerelt karosszéria 6 centivel szélesíti ki a gyári X6-ost, és 40 mm-rel ülteti közelebb a földhöz.

M6 totalcar teszt

M6 totalcar teszt

Kapuzárás előtti pánikom a Nissan 350Z próbálgatásakor jelentkezett először. Sportautó, szép, megy, tulajdonképpen semmi lényegi kritikát nem tudnék vele szemben megfogalmazni, és mégis - nem mozdít meg bennem a világon semmit. Talán túl nagy. Vagy megöreredtem, kinőttem a sportautózást, mint hatéves koromban a diszkót. Beültem a 6-osba, szépen kigurultam a parkolóhelyről, de akkor már folyamatosan a Beavis and Butt-headből közismert debil öhö-öhö-höhö röhögést hallattam, az állapot simán kitartott tíz percig, a próbakör végéig; sose hittem volna, hogy így reagálok, amikor végre megtalálom az örök fiatalság elixírjét. Nem is nagyon akartam többet jönni-menni vele, ennyi épp elég volt, nagyon is jólesett. Csak a repülőn kezdtem gondolkozni Sevilla felé, hogy oké, nekem jutott az M6 bemutató, de mit akar még a BMW? Még megölik ezt a tökéletes, már szinte túl jó granturismót, különben is, a 21-re lapot húzni kifejezés nem is létezik. Mi baj volt a 645-ös futóművével? Vagy a 300 lovával? Esetleg a V8-as hangjával? Vagy az árával?

X3 2.0d teszt

X3 2.0d teszt

Ja, az teljesen rendben van. Doktor úr biztos olvasta anno az "Egy fogadás naplója" című cikket a Vezess.hu-n. Két éve a háromliteres dízelmotorral teszteltük, már akkor nagyon tetszett. Ez most a kétliteres "kis" dízel, és ez is nagyon érdekes. - Eddig is volt kétliteres változat, nem? Ez valami új? - Igen, most ez már erősebb, 177 lóerős, nyomatékosabb is, ráadásul kevesebbet fogyaszt, mint előtte, és alacsonyabb a károsanyag-kibocsátása is. "Csak" 172g szén-dioxidot ereszt ki magából kilométerenként. Ezzel még mindig nem közelíti meg az európai autógyártók által (önkorlátozásként) vállalt 140g/km értéket, de legalább már valami. A többi ilyen nagytestű még ennél is rosszabb. - Én nem értem ezt a CO2-hisztériát. Miért nem a nitrogén-dioxidokat, a szén-monoxidot és a mocsok kormot üldözik? Ha ezzel foglalkoznának, egyből lenne hely a Korányiban. Színre fújták a műanyagot - Mit is mondott Doktor úr, milyen autós kérdéssel akart keresni? - Azon gondolkozom, hogy beruházok valami masszívabb autóba. Tudja, a praxis megkívánja.

X3 3.0sd teszt

X3 3.0sd teszt

A BMW X3 modellfrissítésének leglényegesebb újdonsága kétségkívül a dupla turbós dízelmotor megjelenése volt. A 3.0sd magabiztosan vágtázó csatalóvá változtatja az egyébként békés szabadidős terepjárót. A dupla turbótöltős dízelmotor megjelenése osztatlan sikert aratott a BMW-nél. Elsőként az 5-ös sorozatban vezették be, ahol egy csapásra népszerű lett. A korábbi kedvenc 530d helyett már a magyar piacon is a legtöbben az 535d kivitelt rendelték meg a széles kínálatból. A nagytestű 5-öst is jól hajtotta a bitang erőforrás, de aztán az egy számmal kisebb 3-as sorozatba is beépítettek a derék dízelmotort, melyet, ha lehet, még sebesebben vitte. A 335d menetpróbája során magunk is meggyőződtünk róla, hogy az autó az álló helyzet és a végsebesség közt nagyjából bármilyen fordulatról képes jelentősen az ülésbe préselni, és látványos teljesítménye ellenére sem büntetett nagy fogyasztással. Mindössze egyetlen kívánságunk lett volna, a jobb tapadást és kedvezőbb állórajtot biztosító összkerékhajtás, ám az xDrive nem rendelhető a 335d modellekhez.

Tuti menü